PAWEŁ FYDA
BURMISTRZ MIASTA GRYBÓW
+48 18 444 05 31, +48 18 445 01 40 wew. 31
+48 18 444 05 46, +48 18 445 02 02 wew. 46
sekretariat (at) grybow.pl
PAWEŁ FYDA
BURMISTRZ MIASTA GRYBÓW
+48 18 444 05 31, +48 18 445 01 40 wew. 31
+48 18 444 05 46, +48 18 445 02 02 wew. 46
sekretariat (at) grybow.pl
Dyżury oraz w sprawach skarg i wniosków:
Burmistrz wykonuje uchwały Rady Miejskiej i zadania określone przepisami prawa oraz statutu Miasta.
Do zadań Burmistrza należy w szczególności:
Załącznik nr 1 do Uchwały Nr IV/15/2003 Rady Miejskiej w Grybowie z dnia 30 stycznia 2003 roku.
MARTA KOŚCISZ
SEKRETARZ MIASTA GRYBÓW
+48 18 444 05 36, +48 18 445 01 40 wew. 36
+48 18 444 05 46, +48 18 445 02 02 wew. 46
sekretarz (at) grybow.pl
Sekretarz Miasta w zakresie ustalonym i powierzonym przez Burmistrza Miasta prowadzi sprawy w zakresie
Zarządzenie nr RM-SO.0050.16.2011 Burmistrza Miasta Grybów z dnia 01 lutego 2011 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grybowie.
KONRAD MROŻEK
SKARBNIK MIASTA GRYBÓW
+48 18 444 05 34, +48 18 445 01 40 wew. 34
+48 18 444 05 46, +48 18 445 02 02 wew. 46
skarbnik (at) grybow.pl
Skarbnik Miasta wykonuje zadania i kompetencje określone w Regulaminie organizacyjnym, przepisach powszechnie obowiązujących oraz powierzone przez Burmistrza Miasta, a w szczególności:
Zarządzenie nr RM-SO.0050.16.2011 Burmistrza Miasta Grybów z dnia 01 lutego 2011 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grybowie.