Dyrektor Szkoły Anna Maślak informuje, że od 12 marca br. w czasie, gdy prowadzone jest zdalne nauczanie pracownicy administracji i obsługi są na swoich stanowiskach.
Chcemy wykorzystać czas nieobecności uczniów i nauczycieli.
W budynku przy ul. Węgierskiej:
- od 20 marca remontowano pokrycie dachu – prace zostały zakończone,
- stropy w salach 24 i 25 są osuszane i przygotowywane do remontu,
- wyremontowano główny korytarz,
- wyremontowano pokój socjalny,
- usunięto stare drzwi do pokoju nauczycielskiego,
- przygotowano szpalety pod nowe drzwi z elektroniczno-mechaniczną blokadą – drzwi zostaną zamontowane po świętach (RR),
- porządkujemy piwnice.
W budynku przy ul. Szkolnej:
- wykonano elektroniczno-mechaniczną blokadę drzwi opłaconą przez Radę Rodziców,
- zakupiono karty magnetyczne z nadrukiem i oprogramowaniem (100 sztuk) oraz smycze z identyfikatorami otrzymaliśmy od anonimowego sponsora,
- trwają prace porządkowe w pomieszczeniach zaniedbanych od wielu lat,
- przygotowujemy klatkę i korytarz doprowadzający do sali 20 oraz toalety i małej salki do remontu,
- osuszono pomieszczenia przygotowywane do remontu (klatkę, korytarz, salę 20),
- suwamy tynk pokryty grzybem i pleśnią,
- trwają prace porządkowe wokół szkoły.
Tekst/zdjęcia: SP1
FOTOKRONIKA